Odesílání faktur jako příloha e-mailu v PDF
Nová funkčnost v modulu školení umožňuje vytvořit daňový doklad a následně odeslat e-mailem ve formátu pdf.
Pořízení a odeslání faktury
Při zapisování přihlášené osoby do aplikace *9504 Přihlášky na školení je nutné vyplnit údaje z přihlášky, kterou klient zašle (většinou e-mailem), jako jsou název firmy, počet přihlášených, jejich jména, apod...
Pokud chceme ihned odeslat daňový doklad po zapsání přihlášky, tak v druhé části okna stiskneme tlačítko Přidej 2 a musíme vyplníme následující údaje:
Školení - (školení na které se uchazeč hlásí)
Počet osob
Vytvořit doklad (pokud ano zaškrtneme),
Šablona dokladu (vyberu typ dokladu např. zálohová faktura nebo konečná faktura) a hlavně na jaký mail se má poslat.
Mail zadáváme přes tlačítko frekventanti, doplníme přihlášenou osobu a k ní kontakt (e-mail, telefon...).
Dále pokud chceme, aby v těle e-mailu byl nějaký text, napíšeme jej do okénka Poznámka nebo Dotaz a uložíme přes tlačítko OK.
Jakmile uložíme, ukáže se nám tabulka s rekapitulací, zkontrolujeme zaškrtnuté pole ANO/NE a dáme OK.
Poté se otevře okno obchodníka, opět potvrdíme OK a otevře se sestava faktura-daňový doklad. Tu křížkem zavřeme, opět se objeví rekapitulace fakturace, také ji křížkem zavřeme a zobrazí se tabulka s dotazem, zda chceme uložit doklady ze školení, dáme OK a otevře se email, kde v příloze je daná faktura a v těle zprávy je text, který jsme si zadali v poli Poznámka a Dotaz v modulu školení.