Podpora - pravidla pro odesílání požadavků
Z důvodu zefektivnění fungování technické podpory WinFAS a zároveň plnění podmínek kladených obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), prosíme o dodržování všech následujících pravidel. Při nesplnění níže uvedených formálních pravidel může být dotaz vrácen zpět odesílateli s požadavkem na doplnění chybějících údajů či formulací.
1) Způsob udělení souhlasu se zpracováním dat (GDPR)
Z důvodu splnění podmínek kladených obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), dochází ke změně v oblasti podpory. Pokud bude pro řešení Vašeho požadavku nezbytné:
- připojení na Váš terminálový server
- stažení archivu Vaší firmy
Musíte udělit Váš souhlas k použití těchto prostředků. (např. „Pro prověření uděluji souhlas k připojení na terminálový server“) Bez uděleného souhlasu nejsme oprávněni použít tyto prostředky k řešení Vašich požadavků. Připojení přes vzdálenou pomoc zůstává beze změn. Souhlas udělujete zadáním kódu, který Vám nadiktujeme přes telefon.
|
2) Pravidla psaní požadavků a dotazů
1 dotaz = 1 řešitel. Neposílejte nezávisle na sobě stejný dotaz více pracovníkům technické podpory. Pokud z nějakého důvodu potřebujete dotaz přeposlat jinému pracovníku technické podpory, vždy uveďte do kopie původního adresáta a na začátku textu uveďte, komu jste dotaz původně posílali.
Adresát
- Může obsahovat pouze jedinou e-mailovou adresu. Tato adresa může být buď obecná pro podporu daného modulu (viz kontakty), nebo na konkrétního pracovníka.
- Pokud chcete e-mail adresovat více uživatelům, uveďte další adresy do pole kopie.
Předmět
- Číslo licence, Stručný název dotazu
(například - 1234, Párování položky v bance)
- Jak zjistit číslo licence?
Spusťte WinFAS, v Centrální manažeru nahoře menu Nápověda / Licence systému, údaj Číslo
Vlastní text e-mailu
- Stručný a výstižný popis problému. Měl by obsahovat:
- pracovní postup, jak problém nasimulovat
- čísla použitých aplikací, názvy sestav a kódy šablon
- popis problému, který chcete vysvětlit
(např. když neznáte postup)
- přesné a úplné znění chybových hlášek
- použité doklady, klienty, číslo položky apod. (nesmí obsahovat osobní údaje – především rodné číslo)
- databázi, ve které je možné vyzkoušet
- Přílohy:
- obrázky s chybovou hláškou
- doklady nebo sestavy v PDF
- další dle potřeby
- Podpis:
- jméno a příjmení
- název společnosti
- kontaktní telefon
|
|
Autor: SUK Ondřej | Posl.změna: 29.05.2018 | Článek: 2315 | www.WinFAS.cz