Zásoby - Role pro objednávky
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Řízení zásob - rozcestník | Objednávky
Pokud chceme např. odesílat zásobové doklady na kontaktní e-maily uvedené v roli postupujeme při nastavení následujícím způsobem.
Vytvoření role
V číselníku *163 Podmnožina rolí si vytvoříme pomocí tlačítka Přidej konkrétní roli.
Přiřazení kontaktu k roli
Pokud máme již založené konktakty, které chceme přiřadit k roli, použijeme tlačítko Podmnožina, které nám zobrazí všechny kontakty. V seznamu si označíme ty kontakty, které se týkají role a číselník uzavřeme.
Založení kontaktu pomocí kontextu
V případě, kdy nemáme vytvořené kontakty u klientů a vedeme je např. v podmnožině, můžeme si je pořídit pomocí kontextu.
Otevřeme si aplikaci *112 Podmnožiny klientů a vybereme příslušnou podmnožinu klientů.
Kurzorem označíme klienta a pomocí pravého tlačítka myši zobrazíme tabulku a zvolíme řádek Adresa klienta.
Vybereme možnost Přidat/Upravit/Smazat a následně zvolíme řádek Edituj podřízené kontakty.
Pomocí tlačítka Přidej 1 vyplníme příjmení, jméno a funkci např. Obchodní oddělení.
Přes tlačítko Přidej 2 založíme kontaktní e-mailovou adresu a po doplnění údajů stiskneme tlačítko OK.
Stejným způsobem postupujeme u dalších klientů v podmnožině.
Přiřazení kontaktu k roli pomocí kontextu
Na klientovi, pomocí pravého tlačítka myši zobrazíme tabulku a zvolíme řádek Adresa klienta.
Vybereme možnost CRM a následně zvolíme řádek CRM aktuální.
Ve vyvolaném okně, pomocí klávesy Ctrl a levého tlačítka myši označíme kolonku příslušné role.
Aplikaci zavřeme pomocí křížku v pravém horním rohu a dále pokračujeme stejným způsobem u dalších klientů.