Podpora - pravidla pro odesílání požadavků

Z důvodu zefektivnění fungování technické podpory WinFAS a zároveň plnění podmínek kladených obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), prosíme o dodržování všech následujících pravidel. Při nesplnění níže uvedených formálních pravidel může být dotaz vrácen zpět odesílateli s požadavkem na doplnění chybějících údajů či formulací.

1) Způsob udělení souhlasu se zpracováním dat (GDPR)

Z důvodu splnění podmínek kladených obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), dochází ke změně v oblasti podpory. Pokud bude pro řešení Vašeho požadavku nezbytné:

  • připojení na Váš terminálový server
  • stažení archivu Vaší firmy

Musíte udělit Váš souhlas k použití těchto prostředků.
(např. „Pro prověření uděluji souhlas k připojení na terminálový server“)
Bez uděleného souhlasu nejsme oprávněni použít tyto prostředky k řešení Vašich požadavků.
Připojení přes vzdálenou pomoc zůstává beze změn. Souhlas udělujete zadáním kódu, který Vám nadiktujeme přes telefon.

 

2) Pravidla psaní požadavků a dotazů

1 dotaz = 1 řešitel. Neposílejte nezávisle na sobě stejný dotaz více pracovníkům technické podpory. Pokud z nějakého důvodu potřebujete dotaz přeposlat jinému pracovníku technické podpory, vždy uveďte do kopie původního adresáta a na začátku textu uveďte, komu jste dotaz původně posílali.

Adresát

  • Může obsahovat pouze jedinou e-mailovou adresu. Tato adresa může být buď obecná pro podporu daného modulu (viz kontakty), nebo na konkrétního pracovníka.
  • Pokud chcete e-mail adresovat více uživatelům, uveďte další adresy do pole kopie.

Předmět

  • Číslo licence, Stručný název dotazu
    (například - 1234, Párování položky v bance)
  • Jak zjistit číslo licence?
    Spusťte WinFAS, v Centrální manažeru nahoře menu
    Nápověda / Licence systému, údaj Číslo

Vlastní text e-mailu

  • Stručný a výstižný popis problému. Měl by obsahovat:
    • pracovní postup, jak problém nasimulovat
    • čísla použitých aplikací, názvy sestav a kódy šablon
    • popis problému, který chcete vysvětlit
      (např. když neznáte postup)
    • přesné a úplné znění chybových hlášek
    • použité doklady, klienty, číslo položky apod. (nesmí obsahovat osobní údaje – především rodné číslo)
    • databázi, ve které je možné vyzkoušet
  • Přílohy:
    • obrázky s chybovou hláškou
    • doklady nebo sestavy v PDF
    • další dle potřeby
  • Podpis:
    • jméno a příjmení
    • název společnosti
    • kontaktní telefon

 

Autor:    SUK Ondřej    | Posl.změna:    29.05.2018    | Článek:    2315    |     www.WinFAS.cz